[Question #244133]: (Ukrainian) Менеджер оновлення при ручній перевірці видає помилку

A question was asked in a language (Ukrainian) spoken by
none of the registered Ubuntu answer contacts.

Тепер система не перевіряє наявність оновлень автоматично. Якщо зайти в "Менеджер оновлення", то при спробі перевірити на наявність оновлень вручну (через кнопку "Перевірити") я бачу наступну помилку:
http://www.mediafire.com/view/i0xm0bh2k458h22/Знімок_екрана_з_2014-02-17_190911.png
Я все-таки знайшов спосіб оновити: ввести в терміналi "sudo apt-get update" і після цього зайти в менеджер оновлень. Тоді оновлення будуть і їх можна буде встановити. Але я хочу позбутись цієї помилки! Наскільки я розумію, на якомусь репозиторії щось пішло не так, і він дає "липове" посилання, яке в свою чергу дає помилку 404... Допоможіть з цим, хочу нормально оновляти систему