edutictac team mailing list archive

Re: Metodologia de treball

Hola Alfons

Tal volta ho podem parlar al xat aquesta nit, em sembla be tindre una branca
estable que no es toque i un altra en la que treballar i fer proves.

Es més propose dedicar tot l'estiu a fer proves i llançar una versió
definitiva en setembre.

A poc a poc anem aclarim com funciona launchpad, té moltes més funcions de
les que necessitem de moment i és un poquet enrevessat però com totes les
ferramentes noves, junts ens aclarirem, segur xDD

fins aquesta nit en el xat

El 22 de maig de 2011 14:55, Alfons Rovira <inclusa@xxxxxxxxx> ha escrit: