edutictac team mailing list archive

Re: Més comentaris...

Hola Alfons, tenim que convocar un xat ;DD

El brach del jclic.jclic és bzr branch lp:~edutictac/+junk/ratolijclic-conf

i el de les carpetes d'activitats bzr branch lp:~edutictac/+junk/ratolijclic

el problema no era l'espai, ha sigut un problema de configuració del paquet
deb que ja està solucionat

per a fer la comprobació n'hi ha que baixar els dos branch ja que en les
carpetes hem estat traballant Álvaro i jo

Altra solució si costa baixar tot el branch de carpetes és compartir la que
tinc al dropbox si tens 2gb d'espai lliure...

A mi m'agrada treballar amb dropbox ja que et permitix tindre un historial i
canviar fàcilment si tens un error...

Ja ho tinc prou clar, el lio venia del launchpad project, però ja he entés
que aquest està orientat a pujar fitxers directament i no per a crear una
PPA... malgrat que també es pot

salutacions i canya!!

El 14 de juliol de 2011 17:49, inclusa <inclusa@xxxxxxxxx> ha escrit: