edutictac team mailing list archive

Re: el fitxer és massa gran

Continue donat-li voltes, de moment he creat cinc carpetes a les que he
posat el nom de les carpetes d'activitats que n'hi ha dins, per exemple
ratolijclic-abc per a les activitats que comencen per les lletres a, b i c i
també les que comencen per nombres (1,2...)

com sempre treballe des de dropbox si voleu copia de la carpeta ja sabeu,
estic començant a pujar al launchpad

El 15 de juliol de 2011 9:10, Samuel Soriano <sasogu@xxxxxxxxxxxx> ha
escrit:

PNG image