elementary-l10n-sv team mailing list archive

Överföring av ägandeskap för översättningsgruppen

Hej, allihopa!

Som ni eventuellt har märkt, så har jag inte varit aktivt på ett rätt så bra tag. Detta då jag inte helt enkelt känner att jag har drivet att översätta för tillfället. Detsamma gäller för ägandeskapet för gruppen, vilket har gjort att jag t ex inte orkat kolla på nya ansökningar.

Därför skulle jag vilja veta om någon av er är intresserad av att ta över som ägaren för gruppen. Någon som känner sig manad? Om jag inte hör något från er innan april månad, så kommer jag att ta ett snack med elementary-gänget för att få till någon ersättare.

Må väl!
Marcus Lundgren