epoptes team mailing list archive

[Question #212741]: Δεν μπορώ να ελέγξω 2 clients

New question #212741 on Epoptes:
https://answers.launchpad.net/epoptes/+question/212741

Γεια σας, σας είχα ενοχλήσει με το ίδιο πρόβλημα στις αρχές του σχολικού έτους και μου είχατε πει ότι δεν είχε τύχει να το αντιμετωπίσετε ως τότε ξανά. Συγκεκριμένα το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να ελέγξω μέσα από τους
Επόπτες δύο σταθμούς εργασίας. Ενώ ανοίγουν και βλέπουν κανονικά το δίκτυο, οι Επόπτες δεν έχουν καθόλου εικόνα τους. Μου είχατε πει να προσπαθούσατε κάποια στιγμή μέσα από τη ζωντανή συνομιλία να το ψάξετε. Μπορούμε να κάνουμε λοιπόν κάτι;
Ευχαριστώ πολύ.

--
You received this question notification because you are a member of
Epoptes Developers, which is an answer contact for Epoptes.