gnome-l10n-eo team mailing list archive

Re: Traduki Ubunto al EO

Saluton Ivano,

bonege ke vi volas helpi :-) Veran manlibron ni ne havas, sed mi provas klarigi kiel tradukado de pakaĵoj de GNOME funkcias.

Vi ja jam trovis la traduk-paĝon de Brasero ĉe la GNOME-projekto kaj rezervis ĝin por traduko. Tio jam estas bona komenco. Nun elŝutu la po-dosieron de la pakaĵo (jen ligilo: http://l10n.gnome.org/POT/brasero.master/brasero.master.eo.po) kaj redaktu ĝin per programo kiel Poedit (http://www.poedit.net/) aŭ Gtranslator (http://projects.gnome.org/gtranslator/) - mi preferas la duan.
Post traduko alŝutu la dosieron al la retpaĝo.

Certe ankaŭ interese: paĝo pri niaj stilaj konvencioj
http://www.ubuntu-eo.org/wiki/doku.php?id=tradukado

Por kelkaj pakaĵoj ekzistas dua vojo por traduki ĉar ili ankaŭ tradukeblas ĉe Launchpad. Tio ankaŭ eblas ĉe Brasero:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/oneiric/+source/brasero/+pots/brasero/eo/+translate
Ĉar tradukoj ĉe Launchpad nur aperos ĉe Ubuntuo, ni ne forgesu transigi la tradukaĵon al la GNOME-projekto.

Esperable mi vortigis ŝufiĉe klare. Demandu se io ne klaras!

Kristjan