gufw-developers team mailing list archive

[Question #182461]: Upgraded to ubuntu 11.10 yesterday and Mozilla can't pass Gufw now

New question #182461 on Gufw:
https://answers.launchpad.net/gui-ufw/+question/182461

Gisteren mijn Ubuntu 11.4 opgewaardeerd naar 11.10. Nu kan ik via Firefox en Thunderbird geen dingen meer opzoeken of post halen of bewerken als ik de firewall Gufw aanzet. Krijg dan geen toegang tot post of internet. Wat kan ik doen dat ik met Gufw aan wel Firefox en Thunderbird kan gebruiken.
Alvast Dank

--
You received this question notification because you are a member of Gufw
Developers, which is an answer contact for Gufw.