jfl-developers team mailing list archive

Re: Bespreking blueprints: Communication & Accessibility

Ik heb gekeken of XMPP en IRC goed te mixen zijn, maar de python
bibliotheken zijn nog erg mager, oud, niet onderhouden.
Waar wel flink aan getimmerd wordt is: libtelepathy (framework voor
empathy). Maar vooral voor IRC is de repo versie niet echt geschikt. De
SVN versie heeft al een hele flinke verbetering, maar ook veel
dependencies die op de server opgehoogd zouden moeten worden. Voordeel
van telepathy: Het wordt alleen maar beter in de toekomst. Bijna
dezelfde voor XMPP als IRC (en mogelijke andere protocollen)

De laatste tijd heb ik erg weinig vrije tijd en moet dus keuzes maken.
Ik zal dus nu een stapje achteruit doen bij JFL.

Ronnie

Follow ups