jfl-developers team mailing list archive

Re: Vergaderen

Hannie schreef op wo 22-06-2011 om 17:41 [+0200]:
> Beste mensen,
> Om te voorkomen dat we al te vrijblijvend aan dit project werken stel ik
> voor op irc, ubuntu-nl-meeting, bij elkaar te komen. We kunnen dan
> verder brainstormen over de voortgang en misschien tot een soort
> taakverdeling komen.
Goed idee :)

> De 1e, 10e en 27e van elke maand zijn er al vergaderingen van ubuntu-nl
> en vertaalteam.
> Wat denken jullie van woensdag 29 juni om 20:00 uur?
> Laat even via deze lijst horen of je dan kan, of geef een alternatieve
> dag door wanneer je wel kan.
Ik kan dan niet. Is zaterdag 2 juni een optie? Of anders ergens in de
daarop volgende week?.

> De huidige leden van het ontwikkelteam zijn:
> Dooitze de Jong
> leoquant
> UndiFineD
> Ronnie
Ronnie heeft laatst aangegeven niet actief meer verder te ontwikkelen
(hij heeft wel al een basis gemaakt.)

> Marten de Vries
> Hannie Dumoleyn
> Als er specifieke bespreekpunten zijn, zet die dan even op deze lijst
> zodat we een soort agenda hebben.
De blueprints, om te beginnen. Daarnaast het design van de interface.