jfl-developers team mailing list archive

Re: Vergaderen

Hallo,

Ik ben inderdaad niet meer erg betrokken bij dit project ook omdat ik een
aantal dingen moest doen IRL. Ik wil wel weer betrokken geraken. Zeker
weten, alleen moet ik dat wel inplannen [?]

--
Kind Regards,
Dooitze de Jong

Webmaster: http://ubuntu-fy.org
ICT Kollumerzwaag
Ervaring Ubuntu, Debian, MySQL, Apache2 en openVPN
Mail voor meer informatie

dooitzedejong

PNG image

Follow ups