jfl-developers team mailing list archive

Re: Vergaderen

Hoi Hannie, *,

Het lijkt mij persoonlijk geen goed idee om tijdelijk op non-actief te
gaan om versterking te zoeken, het ernaast doen lijkt me dan toch beter.

Verder is het misschien goed om de doelen (in ieder geval voorlopig) wat
lager te stellen. We zouden ons bijvoorbeeld eerst kunnen richten op een
toegankelijke webapplicatie maken waarin lessen te volgen zijn. Ook dat
is namelijk al een vooruitgang ten opzichte van het huidige systeem, en
mijn ervaring is dat het makkelijker is om mensen betrokken te krijgen
en te houden als er iets is om mee aan de slag te gaan.

Uitgangspunt zou dan de code van Ronnie kunnen zijn, of anders een wat
uit de hand gelopen stuk testcode van mij dat ik laatst gemaakt heb. Dat
laatste heeft als voordeel dat het alleen de library Tornado gebruikt,
en geen Django (dingen als databases (models) zie ik ons momenteel niet
veel gebruiken, en niemand kan echt goed Django in het huidige team,
Tornado is makkelijker (vind ik)).

Ten slotte lijkt het me nog steeds goed om een vergadering te houden,
zeker nu er zoveel in het team veranderd is.

Groet,
--
Marten de Vries