jfl-developers team mailing list archive

Re: Update en gebruikersinterface

Ge-wel-dig!!!!!
Ja. het lijkt mij een goed idee om overleg te plegen over de interface.
Als alleen leoquant, jij en ik hierover willen vergaderen kunnen we ook
chatten in mwanzo. Of zijn er meer mensen die hierover meedenken?
Groet,
Hannie

Op dinsdag 30-08-2011 om 16:29 uur [tijdzone +0200], schreef Marten de
Vries:

Follow ups