jfl-developers team mailing list archive

JFL voortgang

Hallo allemaal,

Zoals jullie wel gemerkt hebben, is JFL nu klaar voor gebruik. Tijdens
de laatste les hebben we het zonder problemen naast IRC kunnen draaien
:). Zodra het op de community test server geïnstalleerd is, kunnen we
volgens mij als Mwanzo het gaan aanraden als 'standaarmanier' om de
lessen te volgen (en evt. te geven).

Daarnaast heb ik afgelopen weekend de applicatie nog wat nieuwe functies
gegeven: nicknames een kleurtje geven (zowel in de logs als in de
webapplicatie) en daarnaast de mogelijkheid om vragen te verwijderen
i.p.v. te beantwoorden. Ook is het nu mogelijk om in de logs alles wat
in het chatkanaal (-mwanzo) gezegd wordt te verbergen via een
serveroptie. Dat heb ik gedaan op aanraden van pleia2 in
#ubuntu-classroom-backstage. En dat brengt me op het volgende punt:

Sinds gisteren ben ik bezig om JFL ook voor het internationale
#ubuntu-classroom te presenteren. Dat heb ik gisteren via IRC
geprobeerd, maar daar waren niet veel mensen aanwezig, dus heb ik (op
aanraden van pleia2 daar die wel aanwezig was), een mailtje naar hun
mailing list gestuurd:
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-classroom/2011-November/000328.html

Zo, jullie zijn weer bij :).

Groet,