lp-l10n-ca team mailing list archive

Traducció al català del Supertuxkart

Hola. Ja fa més d'una setmana que vaig enviar un missatge a
l'administrador d'aquest equip (David Planella), però no he rebut cap
resposta, així que ho envio a tota la llista.

M'agradaria unir-me a l'equip de traducció per poder traduir el
Supertuxkart. Ja fa temps que la traducció al català s'està quedant
desfasada, i necessita una revisió a fons. Abans qualsevol ho podia fer,
però sembla que ara cal ser membre de l'equip de traducció corresponent.
Seria possible formar part de l'equip?

He traduit altres programes abans. De fet, la major part de la traducció
actual del Supertuxkart és meva, i també he traduit programes com el
K3b, el Gwenview, o el Kile.

Marc Coll Carrillo