lp-l10n-uk team mailing list archive

Першочергові пакунки для перекладу

Всім привіт!

Після досить тривалої перерви вирішив повернутися до українізації ПЗ. Сподіваюсь, більше таких перерв не буде :)

Панове, підкажіть, будьте ласкаві, як відібрати найбільш пріоритетні пакунки для перекладу.

Сайти, на яких я зареєстрований: _launchpad.net_, _documentfoundation.org_, _l10n.gnome.org_.

--
Відповідаючи на мій лист, будь ласка, не пишіть мені нового, а користуйтеся функцією "Відповісти". Таким чином, наша бесіда буде мати чіткий структурований вигляд.

Answering my letter, please, do not write me a new one but use "Reply" function. Thus our conversation will look distinct and structured.