openerp-i18n-dutch team mailing list archive

Gewijzigde procedure voor vertalingen in LP/Rosetta en po files.

Beste allemaal,

hierbij een link naar de gewijzigde procedure voor trunk en stable vertalingen.
http://odony.wordpress.com/2010/02/03/openerp-translation-process/

Ook denk ik dat we binnen ons vertaalteam eens met elkaar moeten bespreken hoe we dit team verder vorm willen geven. We kunnen beginnen met een online groepsgesprek, b.v. via skype. Kunnen jullie je hierin vinden? Mijn skypenaam is verlaanjan. Als jullie een reactie geven met jullie voorkeur kan ik proberen een datum te prikken.

Groet,
Jan Verlaan