Re: Hvordan får jeg en billig PC, som kan køre Linux (+MS-Win...)?

In <199901161041.LAA06118@xxxxxxxxxxxxxx> Frank Damgaard <frda@xxxxxxxxxxxxx> writes:

>Efter alt det bøvl jeg havde med ATI's Mach64 (fra 1995) er jeg ikke
>videre begejstret for ATI kort. Måske de har forbedret sig ?

Jeg har installeret Linux på tre-fire maskiner for nylig, som havde
et ATI kort indbygget (de var ikke ens, men ATI er åbenbart populær
blandt PC-leverandørerne). XFree86 3.3.3 havde ingen problemer med
nogen af dem - Red Hat 5.2 kunne endda auto-detecte dem.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the