Re: PPP og ISDN

Thomas Domingo Dahlmann wrote:

> Hejsan
>
> Jeg har et problem med at komme på nettet med min rødhætte 5.2.
>
> Jeg kører ISDN og har et Zyxel 2864i, min isp'er er Image. Er der nogle
> specielle trick? Når jeg prøver at ringe op, så står den et stykke tid,
> hvorefter den hopper af. Jeg har ikke nogle problemer gennem win98.

Jeg har samme ISDN adapter og samme udbyder. Jeg installerede Wvdial - og kørte
konfigurationen igennem og connectede uden problemer. Det er meget enkelt at
installere. Startes så på commandline (wvdial &) og stoppes så ved at kill'e
processen.
Ultranemt.....og nu med bioenzymer....

--

Jorgen Rhode Jensen