Re: Chatprogram

"Michael Østergaard" <michaeldsl@xxxxxxxxxxx> writes:

> Jeg mangler et program til at chatte mellem linux og windows. Den skal
> helst have de samme faciliteter som winchat har i windows. Altså at man
> kan ringe til hinanden uden brug af en server.

Jeg kender ikke winchat, men WinPopup er lavet i en glimrende Linux
udgave, vha. Samba. Den hedder LinPopup og kan sikkert findes på
nettet, hvis man lige leder lidt. Så skulle kommunikation mellem
Windows og Linux være sikret.

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?