RE: SCSI kort

Sorry....jeg læste på Suse's homepage at initio ikke ville frigive oplysningerne.....

Jeg har kigget på driverne der ligger på initio's homepage, men har ikke kunne få noget til at virke under redhat. Jeg prøvede at få lagt .c og .o filerne de rigtige steder, og ændre i de filer der vist nok skulle ændres i (ifølge en howto om emnet som jeg ikke lige har navnet på) og så vidt jeg kan se er det image der følger med kun til at boote med?

jeg er igang med at hente Suse 5.3 i håb om at få et bedre resultat.....men har prøvet 2.0.36, hvor jeg ikke lige kunne se noget support for initio. 2.1.128 og over har jeg ikke rigtig ville ekserimentere med endnu....

/Dennis