Brænding af RH5.2 CD

Hej.

Jeg har problemer med at få en hjemmebrændt RH5.2 til at starte
installationen. Her er hvad jeg har gjort:

Downloadet RH5.2 træet fra ftp.redhat.com (fra i386 og nedefter).
Lavet et image med mkisofs med fælgende kommando:

mkisofs -r -a -b /images/boot.img -c misc/boot/boot.cat -o /redhat.iso
   /redhat52 (under dette dir ligger RedHat osv.)

Brændt image med xcdroast.
Alt ovenstående forløb uden fejl.

CD'en booter OK.
Jeg vælger installation fra Local CDrom.Installation initialiser CD.
Der hvor meddelelsen "in second stage install" skulle komme sker der
intet og systemet hænger.

Er der noget specielt ved RH5.2 som jeg har overset.

PS. Jeg har brugt ovenstående metode til både RH5.0 og 5.1 og det har virket
upåklageligt.

/Carsten.