Re: [SSLUG] Hjaelp : Java og Netscape

Netscape benytter en envioment variable:"CLASSPATH".
Indsæt følgende i .profile/.bash_profile:
CLASSPATH=$CLASSPATH:/opt/netscape/java/classes

Hvis du benytter Java Development Kit kan der være andre årsager (kig i
mailarkivet dec/nov på www.sslug.dk).

Mvh. Martin

--
Caput ApS          Martin Stenderup        Phone +45 33 12 24 42
Vestergade 4       Programmer              Fax   +45 33 91 24 42