WordPerfect og printerproblemer

Jeg har netop installeret WP til Linux, hvilket gik uden de store
problemer. Det var med en del forventning, idet jeg har en Brother
HJ-400 printer, som Ghostscript absolut ikke kender noget til - jeg har
altså ikke rigtig kunnet skrive noget fra Linux. Imidletid er der HURRA!
en driver til den med WP. Det lykkedes da også at skive en enkelt gang,
men herefter har jeg uden undtagelse fået fejlmeddelelsen: Unable to
load font/group fra WP' printerstyring.
Jeg kører RedHat 5.1. WP er installeret til en alm. bruger i et
underkatalog til brugerkataloget.
Jeg har prøvet at køre det som root, det kan lade sig gøre og jeg kunne
da FØRSTE gang skrive ud, men siden får jeg her den samme
fejlmeddelelse.
Jeg kan uden besvær opdatere fontene til printeren, men problemet er der
alligevel når det kommer til selve udskriften.
Er der nogen der kan knække den?
(i så fald vil jeg gerne også have svaret til min e-post adresse)

venlig hilsen

PS WP8 for Linux er installeret fra en ny Linux - CD fra Alt om Data,
med RedHat 5,2.