Re: KDE virker ikke

Andreas Ryge wrote:

> Hej Sslug'ere
>
> Jeg har forsøgt at installere KDE på min maskine. En ven har leveret en
> cd-rom med KDE (som ifølge ham virker). Jeg kan også installere alle
> pakkerne, men så går jeg i stå.
> Jeg har kigget i sslug's linux-bog om installation af KDE, men jeg kan
> stadig ikke finde ud af det. Er der nogen som kan give mig en udførlig
> vejledning i hvad jeg nu skal gøre??
> Jeg er absolut linux-begynder.
>
> Mvh
> Andreas

Hvis dit problem er at KDE ikke starter op når du skriver "startx" skal du
lave en fil i dit home-bibliotek der hedder ".Xclients". Det eneste der
skal stå i filer er "/opt/kde/bin/startkde".
Håber det hjælper

Jan Jozwiak             Slagelse, Denmark       Phone: +45 4011 8938
E-mail : j.jozwiak@xxxxxxx                  Join http://www.sslug.dk