Re: Erfaring med WinPrinter

On Thu, Jan 21, 1999 at 11:44:47PM +0100, Jan Jozwiak wrote:
> Hvis der er? så hvilken Winprinter + evt software blev benyttet?
> Jeg har selv en OKI 4w som jeg "måske" kunne få til at køre

Hej!

Jeg har ingen erfaring med det overhovedet, men jeg så for ret lang tid
siden en mail på linux-kernel listen, hvor en havde skrevet noget snask,
der vist kunne udskrive på en OKI 4w. Han havde dog ikke tid længere og
ledte efter en ny eller to til at tage over.

Måske er det det du tænker på, når du skriver at du "måske" kunne få den
til at virke i linux?

--
michael legart - legart@xxxxxxxxxxxxxx
                 [ muuuuuuh!! www.distributed.dk ]