Re: core fil

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg undrer mig over hvorfor du mener at netscape ikke ville starte op pga.
> den fil. Det virker helt i skoven for mig.

Netscape kan dog gå ned uden at slette ~/.netscape/lock, men i så fald
får man det at vide næste gang man starter Netscape.

PS. Hvis alle core filer fylder så meget at filsystemet er fyldt,
så kan det give problemer . Check fri plads med "df"

--
mvh Frank Damgaard
frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx | frank@xxxxxxx |fido  2:236/15.2