Re: OPL3-SAx

Johan Andersson wrote:

> Jag har ett problem med mitt OPL3-SAx Yamaha-ljudkort....
> Jag har aldrig haft ljud i kortet i Linux, förutom när jag använder
> cd-spelaren.
> Men sedan jag bytte till kernel 2.2.0preX så har ljudet börjat fungera i
> vissa program.
Hvad anvendte du før for en kerne og hvordan va det opsat.
Standard 2.0.3x kernerne har ikke support for dette kort (har selv et).
Men jeg fik det til at virke med http://www.oss.com/linux.html (buyware).
Nu er du jo skiftet til 2.2 kerner som ikke er standard med i redhat,
så .....

> När jag använder kernel 2.0.36 så fungerar det med sndconfig, och jag
> hör Linus snacka, men sedan så blir där något fel, och ljudet fungerar
> inte....

Det må være for at redhat har lavet et "patch" i deres kerne
eller anvender noget i stil med OSS, som virker til 2.0.36.
Kan du ikke blot anvende 2.0.36, og vent til Redhat officielt
kommer med en 2.2 kerne ?

--
mvh Frank Damgaard
frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx | frank@xxxxxxx |fido  2:236/15.2