2.2.0pre9 & moduler -> problemer!

Hej.

Nu har jeg prøvet at compilere 2.2.0pre9, idet jeg brugte moduler.

Jeg har kørt:
make menuconfig
make dep clean modules modules_install zlilo( lilo.conf har jeg rettet
så den passer)

hvorefter jeg har slellet de gamle moduler(/lib/modules/2.0.36-1)
så har jeg kørt: depmod -a 2.2.0-final.
Så giver den en hel masse fejlmedelser: "unresovled symbol(s)  bla. bla
.bla."
Førsøgs vis har jeg så rebootet, og under opstart for jeg de samme
fejlmedelser,
hvilket ikke er overraskende.

Så har jeg læst en hel masse HOWTO-dokumenter om kernel og moduler,
men jeg kan ikke komme videre ( har prøvet en masse) .
(for at kunne skrive denne "posting" har compileret
det hele igen - Uden moduler)

Hvad gør jeg forkert?
HJÆLP!

Follow ups