Re: Telnet95

Da'

On Mon, Jan 25, 1999 at 08:50:38AM +0100, Thomas Larsen wrote:
> Og jeg tror ikke engang at det er nogen joke, det er vist simpelthen en
> telnet-server til Windoughs. Nu kan jeg godtnok ikke køre

Hmmm. Well - det kan du jo også gøre med backorofice... Altså
f.eks. mappe command.com til port 23.

> altså sådan et rigtigt et med dll'er og c:\windows\system biblotek i og
> den slags - kan denne opfattelse være korrekt? Og kan der dermed være

Nejda. Wine skal bare have en sti, som den kan bruge som c:\windows.
Her er det /usr/local/wine/windows :)

Jeg kan ikke rigtigt se noget at bruge det til, men jeg har da prøvet
at starte winamp - det virker. Lidt.

--
michael/badpixel   "Very funny, Scotty. Now beam down my clothes."
badpixel@xxxxxxx