> Du kan roligt opgradere kernen. Jeg har ikke haft problemer med RedHat
> 5.2. Jeg vil tro at der er tale om nogle sjældent forekommende
> problemer, som er blevet løst i nyere versioner.
>
> --
> Hroi Kristjan Sigurdsson
> hroi@xxxxxxxxxx

Jeg fik den opgraderet. Men for en sikkerheds skyld installerede jeg
følgende før jeg opgraderede:

autofs-3.1.3
modutils-2.1.121
net-tools-1.49
nfs-server-2.2beta40
procinfo-15
procps-1.2.9
psmisc-17
sysklogd-1.3-30
util-linux-2.9g
ypbind-3.3

(vi kører autofs, NIS og NFS).

- nu skal jeg lige vente på, at maskinen kommer op igen efter at den
har crashet ("ldd core", j.fr. sslug.sikkerhed)!

Det er første gang, jeg har set en "stabil" linux kerne crashe!!!!!

Jeg tror, jeg venter lidt med at opgradere vores mailserver...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk