Re: "Affaldsproblem ..." :o)

Anders Melchiorsen wrote:

> Jeg har hørt, at materialet til RedHat - ud over de FTP tilgængelige
> filer - er ret godt. Jeg har også hørt, at min lokale boghandel sælger
> RedHat 5.0 til en hund. Vruf.
>
> Ville det være helt åndsvagt (for en nybegynder) at købe sådan en fyr
> for det overskydende materiales skyld og så ellers installere 5.2 -
> eller er 5.0 bøger mv. allerede forældede? Linux bøger kan jo ellers
> godt være dyre at få fat på (ud over sslugs, naturligvis :-).

Bogen, der følger med Red Hat, er primært en installationsmanual.
Den er *ikke* en erstatning for en rigtig linuxbog, som f.eks. Sobell
eller Welsh.
Hvis du ikke har Unixerfaring, vil jeg stærkt anbefale dig at købe en
rigtig linuxbog.

M.v.h.

Lars
--
Lars Josephsen <hunter@xxxxxxxxxxx>
System Administrator, Department of Mathematics and Physics