Re: PPP igen igen???

Nu skulle jeg jo så afprøve jeres forslag og se om det virkede, men så virkede
gad min Linux ikke starte ordentlig op og jeg geninstallerede derfor. Dette
resulterede i at det igen vendte tilbage til de gamel tilstande hvor jeg
bliver dosconnected efter at pppd har arbejdet et stykke tid. Og i
/var/log/messages står der:

                LCP: Timeout for sending config-request - connection closed

Og hvorfor gør den nu lige pludselig det??? Før geninstallationen havde jeg
pillet ved alt som havde med ppp at gøre og jeg kan ikke huske hvad jeg har
ændret den gang for at den ikke disconnectede.
Min /etc/ppp/options er forresten tom. skal den være det???

Peter Gade