S�angt - s�odt...

Hej SSLUG'er..

Nu har jeg så fået installeret Sendmail 8.9.2 og endda præsteret
at få lavet en config-fil til den (Jeg er ret stolt af mig
selv... ;o) - men...

Hvis jeg telnet'ter til port 25, ser det hele fint ud, og jeg kan
afgive de kommandoer, der nu engang skal angives, men når jeg har
skrevet selve mailen og vil sende den (<CR>"."<CR>) får jeg bare
smidt fejlen:
"SMTP-MAIL: died on signal 11" eller "SMTP-MAIL: died on signal
12" i hovedet...

Jeg har før gået fra 8.8.7 til 8.9.2 uden overhovedet at ændre i
conf.-filen, men det kunne jeg altså ikke denne gang...det virker
hverken med 8.8.7-conf.filen eller den nye 8.9.2-conf.fil.

Hvad betyder denne fejl? Er det en fejl under compilingen, oder
was? :o/

Jeg kører kernel 2.2.0-final - er der problemer med 8.9.2 og
2.2.0'eren?

Jeg er desperat - jeg vil gerne kunne sende mails uden at skulle
gå ind i Windåsen.... ;o)

PFH

Mark

Follow ups