PPP og Nokia datasuite

Er der nogle der har erfaringer med Nokia datasuite og PPP under Linux?

Firmaet har købt mig en Nokia 6150 med tilhørende datasæt (Nokia Datasuite
2.0). Jeg har prøvet at forbinde telefonen til min Linuxmaskine, men jeg
kan ikke umiddelbart snakke med telefonen gennem minicom. Jeg har prøvet
med hastigheder fra 9600,8N1 til 57600,8N1

Den medfølgende software er (naturligvis) Windoze-only og dermed ikke
brugbar. En søgning på Altavista gav heller ikke noget.

/chrille

--
Jan Chrillesen (JC301-RIPE), work: jach@xxxxxxxxxxx
"Solaris is great, Windows NT is late" -- Sun Microsystems