Re: Erfaringer med Dual/Quad Pentium II ??????

Det spiller fint, og selvom det ikke er helt 2*450 man får ud af en dual
450, er det sgu tæt på... Hvis jeg kører en rc5 cracker fra
distributed.net, giver det dobbelt op på nær et par procent... og det er
endda kun med kerne 2.0.35/smp.

For at udnytte begge cpu'er skal man i 2.0 serien ind i en fil og enable
multi-processor, og så rekompilere sin kerne, den kan sagtens køre en
smp-kerne på en single-cpu maskine, den kommer bare med en fejl om at
der kun er en CPU ;-)

MVH Jeppe Uhd