hjææælp med qmail

Hej.

Jeg har netop installeret qmail på min box, fundet ud af at tillade relay
fra mit lokale net, men beskederne bliver bare sat i kø? Det skal virke
sådan, at qmail leverer beskederne omgående, ligesom det var tilfældet med
sendmail.

Man skulle kunne flushe køen manuelt med qmail-send, men den kommer med
følgende fejl "alert: cannot start: hath the daemon spawn no fire". Det
giver mig overhovedet ingen idé om, hvad der er galt trods jeg efterhånden
har travet en del i dokumentationen...

Please hjælp snarest, der står en masse post i kø!

--
Med venlig hilsen
  Daniel Stjernholm Andersen aka Skumling - dsa@xxxxxxxxxxxxx