Re: DNS ???

On Tue, 2 Feb 1999, Ulrik Buchholtz wrote:

> Hej alle,
>
> jeg er er ret ny i linux-verdenen, så bær over med mine tåbelige spørgsmål -
> der kommer nok flere!
> Jeg prøver at komme på nettet, og læser howtos osv. men alle steder siger
> de, at man skal skrive sin primære og/eller sekundære DNS IP-adresse. I
> windows er DNS disabled, så regnede ikke med, at gjorde noget, hvis jeg ikke
> skrev noget.
> Men måske er det derfor jeg ikke kan koble på i linux. Når jeg prøver i
> minicom og skriver
> ATZ
> [...]
Hvis de er dns du ikke vill bruge så ska du bare have host.conf med
order hosts,bind og ikke omvendt.
Så kan du bruge din /etc/hosts som "dns".

Der findes visst script på internet for at configurere linux for callback.

/Lars
Student at Department of Computer Science
University of Copenhagen
http://www.diku.dk/students/larsj/