Re: Kernel 2.2.0 problemer!

In <Pine.LNX.4.04.9902030636180.459-100000@xxxxxxxxxxxx> Peter Toft <pto@xxxxxxxx> writes:

> [...]

Formentlig er det "Calibrating delay loop ..."

>mangler du ikke nogle af de pakker, som er nævnt i
>/usr/src/linux/Docomentation/Changes

Næppe - det er et problem der opstår undervejs i kernens initialiserings-
rutine.

Der er et par ting du kan prøve at kigge på:

1) Er APM (Power Save) enablet i BIOS'en ? Prøv at slå det fra.
2) Er kernen oversat som en multiprocessor kerne ? Det bør den kun
   være, hvis du har en SMP maskine.
3) Passer den CPU du har konfigureret kernen til med den, du faktisk
   kører på ? Pas især på med nogle af "klonerne" (AMD, Cyrix) - de
   er ikke altid sådan som man skulle tro.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the