Re: Ingen bruger Linux i Danmark!

 Jeg har lige registreret mig, men det umuligt at få oplysninger tastet
 korrrekt i registreringsformen, der kommer ekstra tegn med. F.eks
bliver
 min landekode konsekvent til DKD. Jeg har prøvet at afslutte et
 indtastningsfelt med TAB eller blot ved at flytte pointeren til næste
 felt. Der kommer alligevel ekstra tegn i feltet, f.eks 323 istedet for
 32 og 11 istedet for 1 osv.

 Jørgen Heesche

Follow ups