Re: ISDN problemer

Frank Damgaard wrote:

> Simon Kool wrote:
>
> ..

> Prøv i minicom at indtase de samme ATB4 og ATDnnnnnnnn .
> Kommer der overhovedet et CONNECT ?
> eller kommer der et andet svar ?
>
> --
> mvh Frank Damgaard
> frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx | frank@xxxxxxx |fido  2:236/15.2

Jeg har prøvet ATB4 og ATDnnnnnnnnnnn i minicom. Det ser ud til at modemet ringer
op - svaret ser nogenlunde således ud: CONNECT 64000/Async to Sync PPP...
Herefter dukker en masse besynderlige tegn op: {}.,.,,,.,{]77·[]] o.s.v. Lidt efter
får jeg beskeden NO CARRIER. Når jeg kigger på modemet har det ringet op og lukker
så efter denne besked. Når jeg bruger kommandoerne i PPP ringer modemet slet ikke
op.
Mon egentlig ikke det er muligt bruge kppp sammen med diald?

Simon