Re: WP8 og RH 5.2

Kenn L. Schjødt wrote:

> Jeg har en officiel RH 5.2, hvorpå jeg har installeret en WP8 fra AOD. Den
> er installeret under min alm. brugerkonto og installationen forløb uden
> problemer. Når jeg forsøger at starte WP8 med xwp & kommer følgende
> fejlmeddelelse:
>
> [1] 4095
> bash: xwp: command not found

xwp ligger nok ikke i PATH (ligesom under DOS)

Hvis du f.eks. har istalleret wp i /usr/local/wp, så prøv med fuld path:
  /usr/local/wp/wpbin/xwp

Hvis det virker kan du enten tilføje /usr/local/wp/wpbin til PATH
i ~/.bash_profile eller lavet et script i /usr/local/bin/
der starter xwp.

Hvis xwp ikke er blevet installeret så vend tilbage. da det problem
havde jeg også (alt pånær xwp var blevet installeret)

--
mvh Frank Damgaard
frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx | frank@xxxxxxx |fido  2:236/15.2