Re: PPP Problem!

On Mon, 15 Feb 1999 21:13:20 +0100, "Morten" <morten@xxxxxxxxx> wrote:

>Jeg kan etablere en forbindelse til min ISP (TDK). tail -f /var/message viser at der sker noget jeg bliver tildelt en IPaddresse osv - men så slutter det Ping af ip addressen på prim DNS(tdk) giver intet - Ping af ip addressen login punktet giver heller ikke noget.
>Der sker faktisk ikke ret meget, men hvis jeg cutter forbindelsen giver ping'en et network unreachable !!!!! Jeg er rimeligt "spooked" over dette.
>Nogen ideer/forslag til hvordan jeg kan få brudt isen???

Når du har forbindelsen oppe, så prøv at lave en ipconfig. Se på RX og
TX tællerne på ppp0-interfacet. Er der nogen errors ?

Så vidt jeg kan se af dine tidligere posts til listen kører du ISDN.
Er dette korrekt?
Hvis ja, hvordan har du så sat ppp forbindelsen op ?
Hvis det er vha. RedHats tools hvordan står "Escape control
characters" ? Hvis du kører RedHat 5.2 og har slået "Escape..." fra så
kan det være, at du manuelt skal tilføje "asyncmap 0" til ppp options.