Samba problemer

Jeg har en win98 og en linux maskine som jeg gerne vil have til at spille sammen.
Jeg kan godt tilgå win shares fra min linux maskine. Men jeg kan ikke se mine Linux shares i "Network Neighborhood".
Jeg kan godt se mine linux shares når jeg prøver på at tilgå dem fra selve linux maskinen med "smbclient -L Udgaard-2" men jeg kan ikke komme ind i dem med "smbclient //Udgaard-2/user1".
Når jeg skriver ovenstående kommando skriver den:

*************************************************************************************************
Unknown parameter encountered: "mangled case"
Ignoring unknown parameter "mangling case"
Server time is Tue Feb 16 15:33:46 1999
Timezone is UTC+1.0
Password:**********
Domain=[BERGSOE] OS=[Unix] Server=[Samba 1.9.18p10]
security=share
SMBtconX failed. ERRSRV - ERRinvnetname (Invalid network name in tree connect.)
Perhaps you are using the wrong sharename, username or password?
Some servers insist that these be in uppercase

Please help!

Mvh

Morten Kruse