Vs:

Hejsa og tak for jeres oplysning om at jeg kunne få en Linux fra Alt Om Data.

Jeg har uden problemer installeret en RED HAT 5.2 og næsten alt virker (må jeg sige som WinNT-bruger) FANTASTISK godt. På nær een ting:

Mit grafikkort er et ATI MARCH64 3D RAGE II med 2 MB ram
Hvis jeg går ind i XF86Setup kan jeg finde mit grafikkort og installere det.
MEN hvis jeg forsøger en opløsning på 800x600, går alt i sort, når jeg forsøger at starte den grafiske brugerflade op. Den virker kun ved 640x480.
Kan det være rigtigt???
Min skærm er på 1280x1024 non-interlaced og i WinNT er der ingen problemer i at gå op på 800x600 eller højere.

Jeg ville være glad hvis nogen kunne hjælpe mig.
På forhånd tak. Også tak for at inspirere mig til at prøve et program, som vist er bedre end NT på mange måder.

Niels Langenge
holan@xxxxxxxx
niels@xxxxxxx