Re: Win NT & Linux paa samme maskine

morten olsen:

> Det tror jeg ikke. Jeg kunne i så fald godt tænke mig at høre hvordan.
> Fra min lilo booter jeg enten linux/win95/NT. NT giver mig derefter en
> menu hvor jeg kan vælge imellem standard og "safe-mode". Denne tror jeg
> ikke man kommer uden om.

Nej LILO, kan ikke boote NT direkte. Det er kun NT-boot-manageren der kan
boot NT.

Jeg har løst det ved at sætte tilpas kort timeout både på LILO og
NT-manageren. 5 sek til LILO og 2 sek til NT. Det er nok til at stoppe dem
begge.

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxxxxx

Todays bizarre parcel was a Japanese book on Linux. Its very pretty but I
have to admit I'm not quite sure what to do with it.
- Alan Cox