Re: God-sindet virus???

Ulrik Buchholtz wrote:

> Siden jeg haft RedHat 5.2 installeret har jeg oplevet noget
> mystisk, men godt ved min gamle windows.
>
> Jeg sad i DOS og skrev nogle kommandoer og af vane
> kom jeg til at skrive ls i stedet for dir. Og resultat: en velkendt
> linux-agtig dir-listing. mv og cp og vi!!! virker også.
>
> Er det en god-sindet virus eller hvad. Jeg klager i al
> fald ikke!! ;))

Hej Ulrik !

Jeg håber du gik i seng og fik sovet ud efter din sidste posting - det
ser ud som om du havde problemer med at finde ud af hvornår du var i
Linux / DOS ??!

Jeg har *aldrig* hørt om ls eller vi i std. DOS/Win - hos mig udløser
det konsekvent "Bad command or file name".
Jeg har dog set en pakke (Winux - freeware) der kan (?, ej prøvet selv)
give adgang til Unix kommandoer i Windows, se link :
http://www.gieldasgarage.com/winux.htm

<snap> Back to reality - but which reality ?</snap>

Best regards Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe

http://www.pbb.dk    mailto:pbb@xxxxxx