Re: Netv�skort

Flemming wrote:

> Nu var Windows så "vendelig" at ændre mit netkorts konfiguration, og
> derefter kunne RH ikke finde kortets hardware addresse, og det underlige
> var endlig at jeg sagens kunne slukke (ifdown) det og aktivere (ifup)
> igen men lige meget hjælp det, er der en måde hvor jeg kan probe kortet
> eller hvor kan jeg få noget sw der kan ??

Find den dos-setup diskette der fulgte med dit netkort og konfigurer
det. Er kortet ISA-PnP så kan evt. også anvende isapnptools til
at konfigurere PnP setup.
PCI kort burde virke automatisk, ellers må du set om der er paramatre
til modulet der sætter diverse værdier .

--
mvh Frank Damgaard
frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx | frank@xxxxxxx |fido  2:236/15.2