Re: Tal dansk, for sidste gang!

Hurra, hurra. Nu er mit problem med det danske
løst. Det var Niels Kristian Bech Jensen, der
ordnede det. For dem, der er interesserede
kommer løsningen her:

Indhold af /etc/sysconfig/i18n skal være:
LANG=da
LINGUAS=da
LC_ALL=da_DK
SYSFONT=lat1u-16.psf
SYSTERM=linux

I /etc/profile.d/lang.sh skal 'linux-lat' i bunden
af filen rettes til 'linux' bare.

Så var den hjemme på min RH52!!!