Re: Kernel med understøttelse af ppp

Quoting ME <mikkelerup@xxxxxxxxxxxxxx>:

> [.....]

> Jeg har prøvet at compilere en kernel med understøttelse af ppp, men det
> virker ikke. Jeg har kørt en xconfig og sagt "y" i punktet ppp-support
> under "network device support" og "n" i "Set version information on all
> symbols for modules" under "Loadable module support", som der står i help

Det ser ud som om, du har sat kryds ved det forkerte punkt - du skal
krydse punktet "Enable loadable module support" af og ikke "Set Version
information..."

> Der kommer flg. fejlmeddelse i loggen, når jeg forsøger at opnå
> forbindlese til min ISP (Cybercity) med modem.
>
> "Serial link is 8 bit clean
>  problem: all had bit 7 set to 0"

PPP bliver ikke startet på CyberCitys server. Det er en fejl ved dit
script - og/eller ved den authentication metode du har valgt, hvis du
bruger noget grafisk.

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme videre?

Jeg vil gerne sende dig mine scripts, hvis du ønsker det.

vh.

Morten